Băieţii din munţi…

Invitaţi: Caius, Cristian Lisandru, Dispecer, ISU, Andi, Lilick, LinkPing, Manuel, Natasa, Nea Costache, Orfiv, Vania, Theodora

14 comments so far

  1. Evoluţionism « Ioan Usca on

    […] cei mai mulţi socoteam că am involuat din Adam, singur Raul avansă ipoteza că el ar fi evoluat din […]

  2. […] breasla stripteuzelor, din care s-ar detaşa două: 1) sunt un adaos nu neapărat necesar; 2) ridică nejustificat costul consumaţiei. În ce mă priveşte, îmi este suficient dacă un local pare […]

  3. […] cupa vieţii mele plină – […]

  4. […] plătit!) şi am luat, până una-alta, holoînregistrarea – pe care i-am oferit-o consoartei mele, cu un sărut formal, înainte de a pleca la cea mai importantă întrunire de afaceri pe care o […]

  5. […] (ECM). Courrier du jazz caracterizează muzica – la care s-a lucrat în studio timp de trei ani, ca fiind o interpretare plină de tandrețe a unor balade, sonoritățile exprimând cu multă […]

  6. MITING « on

    […] Urmează: Băieţii din munţi… « Consiliul Naţional al Blogosferei […]

  7. […] discursul de dupa aflarea „victoriei” Teo Trandafir a tinut sa sublinieze ca doreste sa colaboreze foarte bine cu primarul  PC,  Cristian Popescu […]

  8. […] cu ocazia asta mai scăpăm şi de imagini precum cea de mai jos… faci şi o faptă bună… te pui bine cu […]

  9. Citate importante « Nataşa on

    […] care vrea să scrie, trebuie să-şi ţină o pisică (Aldous […]

  10. […] Aşa că îi urăm mult succes Claudiei, pentru că nu e doar pentru ea sau doar pentru TNL. Cred că ar fi pentru toţi un succes! […]

  11. […] 1 Personal, nu agreez euthanasia. Opţiunea mea este pentru o abordare complexă care să implice adăposturi, castrare, […]

  12. […] cu aceste vopsele, acum se folosește hârtia de tansfer. Tabloul este mare, e pe șasiul său din lemn, l-am fotografiat pe terasă, la lumina zilei, e o idee mai tare culoarea în original […]

  13. […] Federale, Ben Bernanke, a prezentat noua bacnotă de 100 de dolari, aceasta prezentând mai multe elemente de siguranţă prin care autorităţile americane speră să dea o grea lovitură […]


Leave a Reply

